עמוד 1 מתוך 2

אגרטל

הודעהפורסם: 16 אוגוסט 2012, 14:28
על ידי dudi
עשוי מ Banksia גובה 23 ס"מ.

Re: אגרטל

הודעהפורסם: 16 אוגוסט 2012, 16:15
על ידי ykyk
עבודה יפה.
אבל מה קורה פה איזה עץ זה ומה זה הטלאי?

Re: אגרטל

הודעהפורסם: 16 אוגוסט 2012, 17:02
על ידי Moshe Eshel
דודי, אהבתי!
ידעתי איך נראה הפרי של העץ, אבל גם העץ עצמו נראה טוב מאוד, מזכיר אגס - חלק ומעניין.
האגרטל מאוד מסקרן, האם ההבדל בצבע נוצר מגימור שונה או ככה זה באופן טבעי (ואם זה טבעי, איך תכננת את זה כל כך יפה?)

Re: אגרטל

הודעהפורסם: 16 אוגוסט 2012, 19:56
על ידי umi
חרוט מאוד יפה ומעניין, יש כאן משהוא אחר?, עושה רושם שיש משהוא בתוך האגרטל, כמו צוואר בקבוק ?, האם החלק החתוך הוא מודבק ?. מה שלא יהיה מאוד מעניין

Re: אגרטל

הודעהפורסם: 16 אוגוסט 2012, 21:50
על ידי icemen
כלי יפייפה.. אהבתי..!

Re: אגרטל

הודעהפורסם: 16 אוגוסט 2012, 23:07
על ידי gal-galim
עבודה יפיפיה!

תודה למגיבים ותשובות

הודעהפורסם: 17 אוגוסט 2012, 01:35
על ידי dudi
האגרטל עשוי מעץ שנקרא בנקסיה. לצערי אני לא יודע את השם העברי. בקישור מימין למטה רואים את האצטרובלים שלו. יש אנשים שחורטים מהם עטים וכדים קטנים שיוצאים מאוד מיוחדים.
האגרטל התחיל כ hollow form אבל בגלל סדקים בעץ נשברה לו חתיכה מהצוואר. בנסיון לעשות מהלימון לימונדה החלטתי לעשות צורה של אגוז מקדמיה.
הקטע השקוע הוא פשוט גילוף בדופן צבוע בקצת מגוון.

אומי, יש לך עין חדה :). אכן יש בפנים בקבוק של בירה (חתוך באמצע הצוואר).
תמיד כשאני מכין אגרטלים אני משלב בהם בקבוק או צינצנת כדי שיוכלו להכיל מים מבלי לפגוע בעץ.

Re: תודה למגיבים ותשובות

הודעהפורסם: 17 אוגוסט 2012, 14:15
על ידי umi
דודי שלום,
אולי העין חדה אבל המוח אולי לא כל כך,
לא במין איך הכנסתה את הבקבוק דרך החור הצר, אלה אם הבקבוק מאוד צר, אולי יש לך תמונה הוספת?
תודה

Re: אגרטל

הודעהפורסם: 17 אוגוסט 2012, 21:44
על ידי yd
יפיפה ,מקסים,אהבתי את השקע בעץ.

אומי,

הודעהפורסם: 18 אוגוסט 2012, 05:04
על ידי dudi
כשאני עושה hollow form אני עושה hollow form מזוייף :oops:.
כלומר, כל הריקון נעשה מפתח יותר רחב בתחתית. אחר כך אני מכניס את הבקבוק, חורט פקק מעץ (רצוי אותו עץ כמו האגרטל) ומדביק אותו.

צירפתי לך תמונה של התחתית.