שלום לכולם
המשך הקערה הפעם לאחר ריקון שימו לב לצבעים , הקערה לא גמורה פנימית לאחר סילר בלבד
שיטה שחורה תמונת הקערה לאחר ריקון
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
שיטה שחורה תמונת הקערה לאחר ריקוןשלום לכולם
המשך הקערה הפעם לאחר ריקון שימו לב לצבעים , הקערה לא גמורה פנימית לאחר סילר בלבד
Re: שיטה שחורה תמונת הקערה לאחר ריקוןאיזה עץ יפה, וגם העבודה. אבל רואים עיגול בצבע שונה, כנראה שזה יעלם אחרי הגנר. העץ רטוב ?. הוא רך או קשה ?. יפה
Re: שיטה שחורה תמונת הקערה לאחר ריקוןבוקר טוב
העיגול נובע כנראה מהצילום עם הפלאש לגבי העץ כן הור נחרט רטוב לגמריי - העץ לא קשה נחרט רגיל יום טוב
Re: שיטה שחורה תמונת הקערה לאחר ריקוןהקערה כב מוכנה לאחר פוליטורה וללא הורדת התפס - אני מחר טס ל 8 ימים לחול לאחר מכן אשלח תמונות סופיות של הקערה - נשתמע
4 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־7 אורחים | |||||