עמוד 1 מתוך 1
תגידו לא נמאס לכם מקערות? עשיתי שיפור

פורסם:
08 אוגוסט 2012, 14:18
על ידי ykyk
שלום
לא נמאס לכם מקערות!
במסגרת הבלגן שיש לי במחסן אני מדביק עצים ועושה מהם קערות.כדי שיהיה לי מקום. העיגול שיצא
מהפלטה העליונה הוא עכשוו הבסיס של הקערה. וגם כשאני מדביק אני עושה מדרגה
ואז עם סכין חיתוך אני מוציא פלטה.
הפעם הקערה יצאה גדולה.
מידות: 39.5X13.5 ס"מ
סיום: ופרנץ פוליש וסנדקי סילר.
Re: תגידו לא נמאס לכם מקערות?

פורסם:
08 אוגוסט 2012, 14:32
על ידי icemen
לא הבנתי, תראה לנו את המדרגה,תוסיף תמונות של כל שלב..

Re: תגידו לא נמאס לכם מקערות?

פורסם:
08 אוגוסט 2012, 14:46
על ידי ykyk
בתמונה של העיגול הראשון והשני עם תסתכל טוב תראה את המדרגה.
אבל פה היא למעלה. יש גם למטה.
יש שם חריץ ואחר זה הורדתי את פני השטח
Re: תגידו לא נמאס לכם מקערות?

פורסם:
08 אוגוסט 2012, 19:04
על ידי umi
אני גם לא מבין לגמרי: אני רואה את המדריגה אבל: אתה חותך את העיגול במחרטה נכון ? ואז הופך אותו ומדביק אותו למטה. כך אני מבין. מה שאני לא מבין זה איך העיגול שחתכתה נידבק למטה, אם הקוטר שלו יהיה זהה לקוטר של החיתוך, אלה אם אתה חותך לא ישר אלה באלכסון ?
שאלה, לי לא נמאס, עדיין , מקערות אבל... לך ? מה אתה עושה עם כל כך הרבה קערות ?
Re: תגידו לא נמאס לכם מקערות?

פורסם:
08 אוגוסט 2012, 19:47
על ידי ykyk
שלום
מה שאתה רואה 2 עיגולים.עכשוו בעיגול הפנימי יש מקום לתפסנית ואני תופס
עם הפוטטר כדי לשמור על המרכז.
ואז אני עושה במקום שאני מדביק או בחלק השלישי הורדה של השטח במקום
שהיה צריך לצאת שבבים 2 מ"מ ואז מדביק כשיש לי נקודת מרכז ואני עם
הרוכב לוחץ ושם כליבות.