עמוד 1 מתוך 2

עגור

הודעהפורסם: 06 אוגוסט 2012, 08:02
על ידי ykyk
שלום
עשיתי עגור.
בצביעה אני קצת חלש.
פינת החי שלי

Re: עגור

הודעהפורסם: 06 אוגוסט 2012, 09:19
על ידי icemen
אתה יודע שאסור להחזיק עגור בחצר..? הוא עלול לעוף..
עבודה יפה, בדיוק כמו המקורי..!

Re: עגור

הודעהפורסם: 06 אוגוסט 2012, 11:59
על ידי ykyk
תודה
הרבה פעמים החלפתי צבע עד שהגעתי קרוב למקורי

Re: עגור

הודעהפורסם: 06 אוגוסט 2012, 15:24
על ידי zigi
הם כל כך יפים אבל לא עפים , אז אתה יכול לשלוח לי שניים כאלה :) :) :) :)

Re: עגור

הודעהפורסם: 06 אוגוסט 2012, 15:38
על ידי Alex Milch
עגור מקסים!!!
מה עם הצביעה? נראה לך שבטבע צובעים להם ת'נוצות בהתזה?

Re: עגור

הודעהפורסם: 06 אוגוסט 2012, 16:05
על ידי moshik
אתה ממש לא חלש
יצירתי מדוייק ויפה

Re: עגור

הודעהפורסם: 06 אוגוסט 2012, 16:45
על ידי Moshe Eshel
לא יודע אם אתה חלש בצביעה, אבל בעיני זה מקסים!!!
כמו זיגי, גם אני הייתי שמח להזמין כמה, אבל נראה לי שאנסה לבד (ורק כשיצא לי מגעיל, אני אתקשר אליך להזמין :-))
ספר קצת איך עשית אותו, באיזה כלים השתמשת?

Re: עגור

הודעהפורסם: 06 אוגוסט 2012, 17:35
על ידי ykyk
שלום ותודה לכולם.
לייצר את העגור זה ממש לא בעיה.עשיתי עם ג'קסון ופצירה מסתובבת על המקדחה.
עשיתי שכבות וחיברתי עם ברגים ואחרי זה עם הפצירה ואחרי הפצירה עם
מלטשת.
עם הצבע היה לי בעיה צבעתי הרבה פעמים עד שהגעתי קרוב למציאות.
הצביעה לקח יותר זמן מהיצור.
כמו כן עשיתי לו שפכטל כמה שכבות. ועכשוו אני אעשה לו לכה.
ביי

Re: עגור

הודעהפורסם: 06 אוגוסט 2012, 20:49
על ידי umi
יותר יפה ויותר חי מהמקור, יפייפה, מהנה לראות אותו

Re: עגור

הודעהפורסם: 06 אוגוסט 2012, 20:55
על ידי GILY
יפה מאוד !!