שלום
עשיתי עגור.
בצביעה אני קצת חלש.
פינת החי שלי
עגור
15 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
Re: עגורעגור מקסים!!!
מה עם הצביעה? נראה לך שבטבע צובעים להם ת'נוצות בהתזה?
Re: עגורלא יודע אם אתה חלש בצביעה, אבל בעיני זה מקסים!!!
כמו זיגי, גם אני הייתי שמח להזמין כמה, אבל נראה לי שאנסה לבד (ורק כשיצא לי מגעיל, אני אתקשר אליך להזמין ספר קצת איך עשית אותו, באיזה כלים השתמשת?
Re: עגורשלום ותודה לכולם.
לייצר את העגור זה ממש לא בעיה.עשיתי עם ג'קסון ופצירה מסתובבת על המקדחה. עשיתי שכבות וחיברתי עם ברגים ואחרי זה עם הפצירה ואחרי הפצירה עם מלטשת. עם הצבע היה לי בעיה צבעתי הרבה פעמים עד שהגעתי קרוב למציאות. הצביעה לקח יותר זמן מהיצור. כמו כן עשיתי לו שפכטל כמה שכבות. ועכשוו אני אעשה לו לכה. ביי
15 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־6 אורחים | |||||