על אותה שיטה
שלום
על אות השיטה בה אני עושה את המלחיות עשיתי היום קופסה וזאת רק הסנונית הראשונה.
ביי
על אות השיטה בה אני עושה את המלחיות עשיתי היום קופסה וזאת רק הסנונית הראשונה.
ביי
ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל
https://www.nagaroot.com/forum1/
yehielm כתב:תודה לעזר
על שמירת זכות יוצרים
למען הסדר הטוב, הדגמתי את הרעיון הזה לפני כשנה וחצי בכנס החריטה.
כאשר אני מדגים רעיון חדש אני שמח כאשר מעתיקים אותו ואף משפרים
את הביצועים.
אבל אם מפרסמים בתקשורת לא מזיק להזכיר את הבן אדם ......
בברכה
יחיאל מטלון
icemen כתב:היכן שהוא נאמר.."הרודף אחר כבוד, הכבוד בורח הימנו..":?
אתם חורטים במחרטות שונות, ומעולם לא ציינתם את מפתח המחרטה לטובה,וכנ"ל מי שעובד עם מפסלות מיוחדות שפותחו ע"י חרטים מובילים, מעולם לא ציין שבזכותם ביצע עבודה קלה עם כלי שלהם..
עכשיו אחרי שאני אחרוט קופסה עם הברגה כנ"ל, אני אמור לציין את ישראל כמקור, או שמא את אדון מטלון, או שאני צריך להודות למייק דארלו.. נו באמת..
קורה שאדם עולה על רעיון חדש, מבצע, ואחר כך נוכח כי גם מישהו אחר הגה את אותו רעיון, זה לא שולל את זכותו הראשונית על הרעיון,כמו גם זכותו הראשונית של האחר שהגה רעיון זהה.. אז,בואו ונתחיל לחרוט ולא לחפש מי המציא את הגלגל..ולמי שזה לא נראה, שיתבע אותי על הקופסה עם ההברגה שאציג..