ללא מילים
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: ללא מיליםרעיון יפה ומלוטש משהו משהו.
סנדביץ? ובמה השתמשת מסביב למכסה?
Re: ללא מיליםשלום
אני משתמש בשיטה שאני מוציא מהמרכז חתיכה קונית . עכשוו החתיכה היא קטנה למכסה ואז אני מוסיף עץ אחר. במקרה זה איפייה. תודה
Re: ללא מיליםאיזה יופי של עבודה, ממש מושלם
אפשר עוד קצת הסבר על איך מוציאים עץ ואיך להכניס עץ אחר ?, אני ממש לא מבין, טוב אני מתחיל
Re: ללא מיליםיפה מאד , את הפניון לא אהבתי , צריך להשקיע בו יותר הוא מוריד מערך העבודה
Re: ללא מיליםאתה עשית מה שהוא דומה במתקן לקייסמים
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||