עמוד 1 מתוך 1

התייעצות לגבי קניית מחרטה

הודעהפורסם: 10 יולי 2012, 00:51
על ידי sirabs
נתקלתי במודעה ביד2 על מחרטה במחיר סביר בשבילי (1000), מישהו יכול לתת חוות דעת עליה לפי התמונה? איך זה בתור התחלה (ממש התחלה- אף פעם לא התנסיתי בחריטה...)? ?

תודה חברים!

Re: התייעצות לגבי קניית מחרטה

הודעהפורסם: 10 יולי 2012, 00:56
על ידי moshik
לפני שרוכשים כלי חריטה (כולל מחרטה) עדיף לקחת קורס מקצועי
אח"כ יודעים פחות או יותר מה רוצים .

Re: התייעצות לגבי קניית מחרטה

הודעהפורסם: 10 יולי 2012, 09:39
על ידי ezerzur
המחרטה קטנה והמנוע בהתאם , קצת חלש לטעמי , באתר קיימת מחרטת צינור (כחולה ) באותו מחיר , עדיפה , רק שים לב לשם התחלה עליך לקנות סט מפסלות ובהמשך תפסנית - נוחיות , אני עבדתי בהתחלה עם מחרטה פשוטה ללא כל ידע מוקדם וצלחתי , מאוחר יותר לאחר כשנה רק אז קניתי תפסנית והאמת הסתדרתי גם בלעדיה ,

Re: התייעצות לגבי קניית מחרטה

הודעהפורסם: 10 יולי 2012, 09:44
על ידי icemen
המחרטה הקטנה מיועדת לדברים קטנים כגון חריטת עטים,וכלים קטנים מאד..
(חבל להשקיע בה מאחר וכשתרצה לעשות דברים גדולים,תצטרך לקנות אחרת גדולה וחזקה יותר)
אל תיגע במחרטת צינור,קשה לכוון ולדייק מרכוז איתה..(חבל על הכסף..)
קח קורס לחריטה, ובסופו, תדע בדיוק מה אתה רוצה ומה כדאי לקנות..

Re: התייעצות לגבי קניית מחרטה

הודעהפורסם: 12 יולי 2012, 00:18
על ידי sirabs
תודה :)