עמוד 1 מתוך 1

מעמד לעגילים-ועוד אחד חדש

הודעהפורסם: 19 יוני 2012, 15:46
על ידי umi
מעץ פאולווניה ועץ פורמוסה
להל"ן הקישור לתוכנית בניה:http://syzygypens.com/blog/2009/01/25/earring-stand/

Re: מעמד לעגילים

הודעהפורסם: 20 יוני 2012, 08:14
על ידי Pini Gold
עבודה ממש מקצועית ויפה.

אני לא כל כך מכיר את העצים האלה. האם הם נוחים לחריטה?

Re: מעמד לעגילים

הודעהפורסם: 20 יוני 2012, 18:11
על ידי icemen
פאולוניה-עץ מאד רך..(המשמש כמילוי בין-2 שכבות דיקט המצופות בפורניר למזנונים או דלתות זולים)רך ונוח מאד לחריטה..
פורמוזה-סוג של עץ קשה בעל גוון כהה. די נדיר..ניתן לביצוע גם עם חתיכות מהגוני, סיסם, וכל עץ כהה אחר..קשה בהרבה מאורן,פאולוניה ודומיהם, אך העיבוד יותר יפה (לטעמי) עקב צפיפות העץ הגבוהה..
פיני,אם תרצה יש לי פאולוניה עבורך..

לפיני

הודעהפורסם: 21 יוני 2012, 17:20
על ידי umi
פיני,סליחה, אבל תעיתי וזה לא היה עץ פורמוסה, אלה עץ אחר(שלא ידוע לי) שהיה בין העצי פורמוזה שנתנו לי לפני כ 25 שנה.
מצרף תמונה של עץ פורמוזה אחרי חריטה, כדי שאוכל להגיד לך אם זה קל או לא, בשבילי זה היה לא קשה במיוחד, זה עץ כבד יחסית וצפוף כמו שאמר איסמן.
העץ החרות עם ווקס דבורים כדי שתוכל לראות את הציור ועו חתיכה עץ להשוואה. את מעמד הבא, אני אעשה עם פורמוסה.
כמוון שאתה תחרות יותר יפה.