חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מעמד לעגילים-ועוד אחד חדש

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

מעמד לעגילים-ועוד אחד חדש

הודעהעל ידי umi » 19 יוני 2012, 15:46

מעץ פאולווניה ועץ פורמוסה
להל"ן הקישור לתוכנית בניה:http://syzygypens.com/blog/2009/01/25/earring-stand/
קבצים מצורפים
P6190478.JPG
P6190479.JPG
P6270488.JPG
מיפל + והפעם, עץ פורמוסה, יותר גדול מהקודם
P6270489.JPG
מבט אחר
נערך לאחרונה על ידי umi בתאריך 28 יוני 2012, 21:35, נערך 2 פעמים בסך הכל.
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: מעמד לעגילים

הודעהעל ידי Pini Gold » 20 יוני 2012, 08:14

עבודה ממש מקצועית ויפה.

אני לא כל כך מכיר את העצים האלה. האם הם נוחים לחריטה?
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: מעמד לעגילים

הודעהעל ידי icemen » 20 יוני 2012, 18:11

פאולוניה-עץ מאד רך..(המשמש כמילוי בין-2 שכבות דיקט המצופות בפורניר למזנונים או דלתות זולים)רך ונוח מאד לחריטה..
פורמוזה-סוג של עץ קשה בעל גוון כהה. די נדיר..ניתן לביצוע גם עם חתיכות מהגוני, סיסם, וכל עץ כהה אחר..קשה בהרבה מאורן,פאולוניה ודומיהם, אך העיבוד יותר יפה (לטעמי) עקב צפיפות העץ הגבוהה..
פיני,אם תרצה יש לי פאולוניה עבורך..
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

לפיני

הודעהעל ידי umi » 21 יוני 2012, 17:20

פיני,סליחה, אבל תעיתי וזה לא היה עץ פורמוסה, אלה עץ אחר(שלא ידוע לי) שהיה בין העצי פורמוזה שנתנו לי לפני כ 25 שנה.
מצרף תמונה של עץ פורמוזה אחרי חריטה, כדי שאוכל להגיד לך אם זה קל או לא, בשבילי זה היה לא קשה במיוחד, זה עץ כבד יחסית וצפוף כמו שאמר איסמן.
העץ החרות עם ווקס דבורים כדי שתוכל לראות את הציור ועו חתיכה עץ להשוואה. את מעמד הבא, אני אעשה עם פורמוסה.
כמוון שאתה תחרות יותר יפה.
קבצים מצורפים
P6210481.JPG
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron