וואוו

פורסם:
18 יוני 2012, 00:48
על ידי bason1661
ראיתי את כל העבודות במחרטה שהעלו פה וזה מהמם!
אני מעוניין להתחיל להלתנסות בדברים מעין אלו. האם יש אפשרות להתחיל ללמוד ללא הוצאה כספית גדולה? אם כן אז איך?
תודה
Re: וואוו

פורסם:
18 יוני 2012, 08:56
על ידי icemen
קורס חריטה בסיסי לעץ עולה להערכתי כ-1300-1500 ש"ח..(בד"כ נמשך כ-10 שיעורים)
לאחר הקורס, תחליט אם אתה הולך על זה,ואז תצטרך להתחיל כלים לקנות כלים.. מחרטה,פוטר(תפסנית),מפסלות. וזה עשוי להגיע לכ-4000 שח לכלים הפשוטים, והבסיסיים..בהמשך תצטרך ניירות ליטוש,שמנים, משחזת שולחן,כלי עזר להשחזה,מנורה שולחנית ועוד כהנה וכהנה אביזרים.. אל יאוש,לך על זה..!
ציין מהיכן אתה בארץ,ונוכל להכווין אותך לקרוב אליך..
בהצלחה
Re: וואוו

פורסם:
18 יוני 2012, 20:58
על ידי najimovm
נכון לשנה שעברה, הקורס הבסיסי אצל אלי אבוחצירא בעמינדב (ליד ירושלים) עולה 3200 שח ל 10 מפגשים של 4 שעות. נשמע הרבה, אבל זה יוצא 80 שח לשעה, שזה די הגיוני, ובכל מקרה שווה כל שקל.
Re: וואוו

פורסם:
21 יוני 2012, 17:51
על ידי najimovm
אני שילמתי בשניים, אולי אפשר יותר.
Re: וואוו

פורסם:
24 יוני 2012, 21:17
על ידי GILY
הי
החלטת כבר אם את הולך על זה ....
