מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?
על ידי zaubst » 11 יוני 2012, 19:02
שלום.
חשבתי שפה יהיה יותר ידע בנושא..
אני רוצה להדביק שני סוגי עצים לפלטה למושב של כיסא (עובי 2+- ס"מ 50/50)
העצים הם בוק ועוד עץ כהה יותר שאני לא יודע עדיין איזה בדיוק.
האם זה אפשרי? מה צריך לבדוק (אחוזי התכווצות?)? ומהי הדרך הנכונה לעשות את זה. אשמח לכל מידע בנושא.
הכיסא מיועד כריהוט פנים כשכולו צבוע בלכה אטומה כלשהיא.
כמו כן האם מישהו מכיר את העץ "אקג'ו"? מהו השם האנגלי / לטיני שלו?
-
zaubst
- סופר משתמש
-
- הודעות: 101
- הצטרף: 13 נובמבר 2011, 21:28
על ידי icemen » 11 יוני 2012, 19:10
עבור צבע אטום, לא צריך לוחות מעץ מלא..אפשר להשתמש בשני לוחות סנדוויץ', הדבקה עם דבק נגרים צהוב, ליטוש וצביעה.. בהצלחה,ותעלה תמונות..
-
icemen
- סופר משתמש
-
- הודעות: 1852
- הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49
על ידי zaubst » 11 יוני 2012, 19:19
סליחה התכוונתי אטום מבחינת נשימה לא הצבע. ואני מעוניין לגלף בו מעט (להעמיק בצורת הישבן)
-
zaubst
- סופר משתמש
-
- הודעות: 101
- הצטרף: 13 נובמבר 2011, 21:28
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד