עמוד 1 מתוך 2
מה זה פריקשן פוליש?

פורסם:
28 מאי 2012, 16:54
על ידי Alex Milch
האם באמת יש דבר כזה? שאלתי בתוך שירשור ולא קבלתי תשובה...
היכן קונים? או איך מכינים?
תודה למי שיאיר את עיני...
Re: מה זה פריקשן פוליש?

פורסם:
28 מאי 2012, 16:56
על ידי zigi
Re: מה זה פריקשן פוליש?

פורסם:
28 מאי 2012, 19:22
על ידי Alex Milch
זיגי תודה על הרצון, לאלכס אין מושג, הוא רק התחיל לחרוט. תראה מה נהיה, הוא התחיל לדבר אל/על עצמו בגוף שלישי מרוב תיסכול.
Re: מה זה פריקשן פוליש?

פורסם:
28 מאי 2012, 19:45
על ידי isidor
Re: מה זה פריקשן פוליש?

פורסם:
28 מאי 2012, 20:21
על ידי Alex Milch
אני מודה לך isidor.
קניתי שבוע שעבר מיהודה ורשבסקי

פורסם:
28 מאי 2012, 21:01
על ידי eyal g
אני אשתדל לעדכן לגבי השימוש ברגע שאוכל, אבל אני מניח שיקח לי שבועיים לפחות עד שאבצע מספיק נסיונות כדי לחוות דעה.
Re: קניתי שבוע שעבר מיהודה ורשבסקי

פורסם:
28 מאי 2012, 23:11
על ידי Alex Milch
אני ממתין, יש לי סבלנות להבטחה עתידית.
Re: מה זה פריקשן פוליש?

פורסם:
28 מאי 2012, 23:27
על ידי zigi
אלכס, אף פעם אל תאבד תקוה, בסוף מוצאים פתרון לכל דבר, בשביל זה יש חברים, או גוגל
Re: מה זה פריקשן פוליש?

פורסם:
28 מאי 2012, 23:46
על ידי icemen
פריקשן פוליש הוא סוג של שמן גימור,שמיישמים אותו במריחה על הכלי לאחר החריטה,הליטוש והסנדינג סילר,
ואז עם סמרטוט כותנה שמצמידים למוצר המסתובב במהירות גבוהה, נוצר חיכוך המלווה בחום, שיוצר מעטה מבריק וקשה על המוצר..
יש ליהודה וורשבסקי מוצר כזה שנקרא מיילנד שנמכר בבקבוק של חצי ליטר בכ-80 ₪ (לי הספיק לשנתיים..)
בהצלחה..
Re: מה זה פריקשן פוליש?

פורסם:
29 מאי 2012, 04:40
על ידי ykyk
שלום
אני משתמש בפרנץ פוליש והוא כמו פוליטורה כמה שמהר יותר אתה מסובב את הכלי
במחרטה עם מטלית עם החומר זה מבריק יותר וכמובן אצל יהודה רכשתי.
לא צריך לנסוע עד לירושלים הוא גם שולח בדואר.