הנה שתי חריטות חדשות. אחת מעץ חרוב והשניה מעץ פדוק.
Re: חריטות חדשות
פורסם: 19 מאי 2012, 21:43
על ידי GILY
יפה מאוד עבודות מיוחדות .... ודרך אגב סיבה נוספת ללכת לסופר ולהשלים את מלאי הסוכריות ....
Re: חריטות חדשות
פורסם: 19 מאי 2012, 22:42
על ידי gal-galim
עבודות מקסימות!!!!!
מעולם לא עבדתי עם פדוק האם זה הצבע המקורי שלו או שהוא מגוון בגימור?
Re: חריטות חדשות
פורסם: 19 מאי 2012, 22:58
על ידי Moshe Eshel
Pini Gold כתב:הנה שתי חריטות חדשות. אחת מעץ חרוב והשניה מעץ פדוק.
אהבתי את השילוב של הפליז, במיוחד שהוספת גם לידית, מצליח להתחבר מאוד יפה לעיצוב של הכלי...
לחרוב חסר משהו, לדעתי הגימור לא הוסיף את כל מה שיכל, הלקה חסרת חיים במקצת ואולי זה רק איכות התמונה... מצאתי שחרוב מרוויח המון משילוב עם שמן זית בגימור לפני האטימה (מוסיף גוון צהבהב שבחרוב פשוט מרים את העץ ליופי חדש).
Re: חריטות חדשות
פורסם: 20 מאי 2012, 00:42
על ידי ykyk
עבודה יפה
אני רואה שמצאת שימוש לראש חלוקה
Re: חריטות חדשות
פורסם: 21 מאי 2012, 18:34
על ידי yd
יפה מאוד.
Re: חריטות חדשות
פורסם: 21 מאי 2012, 19:59
על ידי moshik
פיני אתה עושה עבודות עדינות מדוייקות ויפות.
Re: חריטות חדשות
פורסם: 21 מאי 2012, 22:50
על ידי zigi
ידי זהב ונשמה של אומן
Re: חריטות חדשות
פורסם: 21 מאי 2012, 22:52
על ידי icemen
פיני, עבודות יפות.. הפס הכתום על החרוב,לא לטעמי.. לדעתי, עדיף טבעי.. או אולי עיטור עם צורב..