חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

חריטות חדשות

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

חריטות חדשות

הודעהעל ידי Pini Gold » 19 מאי 2012, 21:40

הנה שתי חריטות חדשות. אחת מעץ חרוב והשניה מעץ פדוק.
קבצים מצורפים
Side Orange.jpg
חריטת HOLLOW. קוטר החלק הגדול 19 ס"מ גובה כ 17 ס"מ.
קישוט תחתון בצבע וגימור בלכה.
Tilt.jpg
מבט נוסף על חריטת ה HOLLOW. העץ הוא חרוב
side.jpg
קופסה מעץ פדוק. קוטר 15 ס"מ גובה 4.5 ס"מ. שילוב של פיני פליז לקישוט.
top.jpg
מבט מעל. הידית מודבקת אל המכסה.
cover removed.jpg
טוב, זה אחרי שהנכדים הלכו.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: חריטות חדשות

הודעהעל ידי GILY » 19 מאי 2012, 21:43

יפה מאוד עבודות מיוחדות .... :D
ודרך אגב סיבה נוספת ללכת לסופר ולהשלים את מלאי הסוכריות ....
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: חריטות חדשות

הודעהעל ידי gal-galim » 19 מאי 2012, 22:42

עבודות מקסימות!!!!!
מעולם לא עבדתי עם פדוק האם זה הצבע המקורי שלו או שהוא מגוון בגימור?
gal-galim
סופר משתמש
 
הודעות: 182
הצטרף: 12 ינואר 2008, 20:16

Re: חריטות חדשות

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 19 מאי 2012, 22:58

Pini Gold כתב:הנה שתי חריטות חדשות. אחת מעץ חרוב והשניה מעץ פדוק.

אהבתי את השילוב של הפליז, במיוחד שהוספת גם לידית, מצליח להתחבר מאוד יפה לעיצוב של הכלי...
לחרוב חסר משהו, לדעתי הגימור לא הוסיף את כל מה שיכל, הלקה חסרת חיים במקצת ואולי זה רק איכות התמונה... מצאתי שחרוב מרוויח המון משילוב עם שמן זית בגימור לפני האטימה (מוסיף גוון צהבהב שבחרוב פשוט מרים את העץ ליופי חדש).
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: חריטות חדשות

הודעהעל ידי ykyk » 20 מאי 2012, 00:42

עבודה יפה
אני רואה שמצאת שימוש לראש חלוקה
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: חריטות חדשות

הודעהעל ידי yd » 21 מאי 2012, 18:34

יפה מאוד.
yd
סופר משתמש
 
הודעות: 1006
הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50

Re: חריטות חדשות

הודעהעל ידי moshik » 21 מאי 2012, 19:59

פיני אתה עושה עבודות עדינות מדוייקות ויפות.
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: חריטות חדשות

הודעהעל ידי zigi » 21 מאי 2012, 22:50

ידי זהב ונשמה של אומן
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: חריטות חדשות

הודעהעל ידי icemen » 21 מאי 2012, 22:52

פיני, עבודות יפות.. הפס הכתום על החרוב,לא לטעמי.. :?
לדעתי, עדיף טבעי.. או אולי עיטור עם צורב.. :lol:
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron