עמוד 1 מתוך 1

הודעה שהוסרה

הודעהפורסם: 13 מאי 2012, 19:20
על ידי ykyk
שלום
מכיוון שהודעה שלי הוסרה אני מחדש אותה.
חודשיים עמלתי לייצר אותה והיא עובדת מאוד שקט.
זאת מחרטה חיקוי לOENWAY ואת הפס האדום גנבתי מVICMRC הוא
משמש לפעלה ועצירה של המחרטה.אפשר גם עם הגוף לעצור את המחרטה.
את החלקים אני חרטתי במחרטה שלי וחרט מקצועי עשה את הפיניש.
ביי

Re: פס אדום

הודעהפורסם: 13 מאי 2012, 19:53
על ידי zigi
מה אומר לך אתה נגר חובב, אתה חורט חובב, אבל אתה חתיכת מסגריה!!
כל הכבוד עלהמפעל לייצור מחרטות, יישר כוח, ונשמח לראות עוד ביצועים, רק אל תשכח שאתה אמור לחרוט גם בעץ. :) :) :) :) :)

Re: פס אדום

הודעהפורסם: 13 מאי 2012, 21:07
על ידי ykyk
כן
אני אמור לחרוט בעץ והיום כבר עשיתי קפוסה קטנה המחרטה עובדת מצוין