עמוד 1 מתוך 1

במה לצפות עץ זית?י

הודעהפורסם: 25 אפריל 2012, 18:35
על ידי mjlk
שלום
מעולם לא עבדתי עם עץ.
אבא שלי גזם ענפים מעץ הזית שלנו בגינה והחלטתי להשתמש בו כקישוט במקלחת (ישמש כמתקן לנייר טואלט)
קילפתי את הקליפה החיצונית של העץ ועכשיו איני יודעת כיצד להמשיך (לא מבחינת פיסול וגילוף)

אז יש לי כמה שאלות:
א- העץ די טרי... האם לצפות אותו עכשיו או לחכות שיתייבש?
ב- האם להשתמש בלכה על בסיס מים? או ע"ב שמן? האם יש להשתמש בלכה בכלל?
ג- כיוון שזה יהיה במקלחת.. צריך להתחשב בעניין הלחות.. מי יכול להגן על העץ?

אשמח מאוד לקבל תשובות
אה.. ועוד מעט חג שמח :)

Re: במה לצפות עץ זית?י

הודעהפורסם: 26 אפריל 2012, 17:59
על ידי gady
שלום

לגבי השאלות שלך:
א- העץ די טרי... האם לצפות אותו עכשיו או לחכות שיתייבש?
ב- האם להשתמש בלכה על בסיס מים? או ע"ב שמן? האם יש להשתמש בלכה בכלל?
ג- כיוון שזה יהיה במקלחת.. צריך להתחשב בעניין הלחות.. מי יכול להגן על העץ?

א: העץ מתייבש במספר חודשים, לא מעשי לחכות
ב: לכה על בסיס שמן
ג: צריך לקוות ששתי שכבות של לכה, יאטמו את העץ ללחות.

בכל מקרה, אם מדובר בענפים של זית, תתאכזבי כמוני לגלות שהציורים היפים של עץ הזית, לא ייראו בענפים, רק בגזעים. אבל בכל מקרה העץ יפה לגילוף, בהצלחה
[/b]

Re: במה לצפות עץ זית?י

הודעהפורסם: 27 אפריל 2012, 09:15
על ידי GILY
הי
בשמן זית ....

Re: במה לצפות עץ זית?י

הודעהפורסם: 04 מאי 2012, 20:10
על ידי Moshe_z
בדיחה מעולה!