מעולם לא עבדתי עם עץ.
אבא שלי גזם ענפים מעץ הזית שלנו בגינה והחלטתי להשתמש בו כקישוט במקלחת (ישמש כמתקן לנייר טואלט)
קילפתי את הקליפה החיצונית של העץ ועכשיו איני יודעת כיצד להמשיך (לא מבחינת פיסול וגילוף)
אז יש לי כמה שאלות:
א- העץ די טרי... האם לצפות אותו עכשיו או לחכות שיתייבש?
ב- האם להשתמש בלכה על בסיס מים? או ע"ב שמן? האם יש להשתמש בלכה בכלל?
ג- כיוון שזה יהיה במקלחת.. צריך להתחשב בעניין הלחות.. מי יכול להגן על העץ?
אשמח מאוד לקבל תשובות
אה.. ועוד מעט חג שמח
