עמוד 1 מתוך 1

האם קוראים לזה פמוט?

הודעהפורסם: 13 מרץ 2012, 23:22
על ידי shlomi
גובה 12 ס"מ
קוטר 11 ס"מ
עומק 9.5 ס"מ
עובי 0.5 ס"מ
גימור וקס דבורים וקורנובה

Re: האם קוראים לזה פמוט?

הודעהפורסם: 14 מרץ 2012, 20:57
על ידי GILY
יפה
מה שבטוח קוראים לעץ סיגלון .....