עמוד 1 מתוך 2
כערת סיסם על 3 רגליים

פורסם:
29 פברואר 2012, 16:34
על ידי GILY
חם מהיום - קערת סיסם על 3 רגליים עם פיתוח תחתון
תהנו
Re: קערת ס

פורסם:
29 פברואר 2012, 18:18
על ידי yd
יפה מאוד ,אהבתי.
Re: קערת ס

פורסם:
29 פברואר 2012, 19:10
על ידי umi
יופי של עבודה אבל עוד יותר יופי של עץ, בסיכום יפהההההההה
Re: כערת סיסם על 3 רגליים

פורסם:
29 פברואר 2012, 19:52
על ידי shlomi
יפה ומיוחד
העץ משגע
קערת סיסם

פורסם:
29 פברואר 2012, 19:58
על ידי icemen
יופי של כלי..!
Re: כערת סיסם על 3 רגליים

פורסם:
29 פברואר 2012, 20:07
על ידי Pini Gold
קערה יפה מאוד ומיוחדת
Re: כערת סיסם על 3 רגליים

פורסם:
29 פברואר 2012, 21:39
על ידי max63
גימור מקצועי! כל הכבוד.
על העץ אין צורך להרבות מילים, כרגיל לסיסם

תוכל לפרט איך דפנת את הקערה כדי להגיע לסיומת

פורסם:
29 פברואר 2012, 21:55
על ידי eyal g
אני תוהה איך דפנת והגעת לתחתית המושלמת
אחלה עבודה
תהנה
Re: כערת סיסם על 3 רגליים

פורסם:
01 מרץ 2012, 07:50
על ידי ezerzur
קערה מדהימה ביופיה , גימור מושלם , שאפו
Re: תוכל לפרט איך דפנת את הקערה כדי להגיע לסיומת

פורסם:
01 מרץ 2012, 08:15
על ידי GILY
בוקר טוב
כל העבודה מתוכננת מראש - לדוגמא הפתח העליון רחב יותר על מנת לסיים את העבודה - הסבר : התחלתי בחריטה חיצונית ע"י צלחת כאשר יצרתי בתחתית טבעת דקה עבור הרגליים ובאמצע למטה טפס לפוטר , בהמשך העברתי לפוטר לצורך ריקון פנימי , ליטוש וגימר - עכשיו יצרתי גיג של לוח עגול MDF על צלחת שמתאים עם מגרעת לפתח הכערה במדוייק והצמדתי עם עוקץ . בשלב זה סימנתי את מיקום הרגלים כל 120 מעלות סימנתי את צורתם בצעתי 2 חיתוכים לכל רגל והפרדתי בינהן עם מפסלת ושניה קודם בדיקת גובה לפני ואחרי הרגל ותיקון חריטה בהתאם .
לבסוף הפרדת העוקץ וחריטת הפינלה למטה , ליטוש גימור חיצוני וניתוק מהגיג
אני ישתדל בקערה הבאה מסוג זה לצלם את שלבי העבודה
יום טוב לכולם