עמוד 1 מתוך 1
קערת אקספרס

פורסם:
27 פברואר 2012, 22:31
על ידי shlomi
חזרתי מוקדם מהעבודה אז היה קצת זמן
Re: קערת אקספרס

פורסם:
28 פברואר 2012, 21:41
על ידי ezerzur
יפיפה , אהבתי מאד
Re: קערת אקספרס

פורסם:
28 פברואר 2012, 23:38
על ידי yd
יפיפה,אהבתי את הסיום הטבעי.
Re: קערת אקספרס

פורסם:
29 פברואר 2012, 18:54
על ידי GILY
שלומי שלום
יפה מאוד - אהבתי
מיימדים ?
לא כבד ?
Re: קערת אקספרס

פורסם:
29 פברואר 2012, 19:49
על ידי shlomi
קוטר כ-15 ס"מ
גובה כ-12 ס"מ
אלה הם הממדים הסופיים
בהתחלת העבודה קצת קשה בגלל בעיות שיווי משקל אבל מסתדרים
כי המחרטה שלי כי במחרטה שלי המהירות הכי נמוכה היא עדיין די מהירה
Re: קערת אקספרס

פורסם:
10 מרץ 2012, 11:25
על ידי GILY
מכיר בעיה
גם אצלי מתחיל ב500
ניתן לפתור כאשר לא מדובר בשפה טבעית ....
פשוט להעלות על המחרטה רק מה שעגול פחות או יותר
שבת שלום