עמוד 1 מתוך 1
מהגוני ספלי

פורסם:
23 פברואר 2012, 12:59
על ידי ykyk
שללום
קיבלתי מחבר גוש עץ ספלי והיה חבל לי לחתוך אותו אז עשיתי ממנו קערה אליפסית
מידות: 41 אורך 18 רוחב 7.5 גובה כל המידות בס"מ
סיום: פרנץ פוליש
Re: מהגוני ספלי

פורסם:
23 פברואר 2012, 17:08
על ידי Moshe Eshel
מרשים ויפה!
לפי החתיכה בתחתית אני מבין שקצת חרטת בקערה, האם יש לך אביזר אליפטי במחרטה או שעשית רק את העיגול הפנימי בחריטה?
Re: מהגוני ספלי

פורסם:
23 פברואר 2012, 17:43
על ידי icemen
ישראל, יופי של כלי..!
Re: מהגוני ספלי

פורסם:
23 פברואר 2012, 21:59
על ידי ykyk
שלום ותודה על התגובה.
הכן נעזרתי קצת במחרטה לחרוט בקצוות ובמרכז .
בקשר למכשיר הפעם לא השתמשתי איתו.
בקשר לגוש עץ תיקנתי לחבר חמישיה והוא נתן לי את העץ.
כמו כן הדבקתי בתחתית את העיגול כדי לא להפסיד גובה.
ביי
Re: מהגוני ספלי

פורסם:
24 פברואר 2012, 22:04
על ידי Pini Gold
יצא לך משהו יפה ושימושי. כל הכבוד.
Re: מהגוני ספלי

פורסם:
24 פברואר 2012, 22:45
על ידי ykyk
תודה