שללום
קיבלתי מחבר גוש עץ ספלי והיה חבל לי לחתוך אותו אז עשיתי ממנו קערה אליפסית
מידות: 41 אורך 18 רוחב 7.5 גובה כל המידות בס"מ
סיום: פרנץ פוליש
מהגוני ספלי
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מהגוני ספלישללום
קיבלתי מחבר גוש עץ ספלי והיה חבל לי לחתוך אותו אז עשיתי ממנו קערה אליפסית מידות: 41 אורך 18 רוחב 7.5 גובה כל המידות בס"מ סיום: פרנץ פוליש
Re: מהגוני ספלימרשים ויפה!
לפי החתיכה בתחתית אני מבין שקצת חרטת בקערה, האם יש לך אביזר אליפטי במחרטה או שעשית רק את העיגול הפנימי בחריטה?
Re: מהגוני ספלישלום ותודה על התגובה.
הכן נעזרתי קצת במחרטה לחרוט בקצוות ובמרכז . בקשר למכשיר הפעם לא השתמשתי איתו. בקשר לגוש עץ תיקנתי לחבר חמישיה והוא נתן לי את העץ. כמו כן הדבקתי בתחתית את העיגול כדי לא להפסיד גובה. ביי
Re: מהגוני ספלייצא לך משהו יפה ושימושי. כל הכבוד.
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||