חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

עבודות חריטה חדשות שלי

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

עבודות חריטה חדשות שלי

הודעהעל ידי SIBO » 20 פברואר 2012, 17:03

עצים-מייפל,מהגוני,איפאה,אורן,אקליפטוס,איזדרכת וסנדביץ
גימור-סנדינג סילר,וקס
קבצים מצורפים
attach_walla_co_il.jpg5.jpg
attach_walla_co_il.jpg4.jpg
attach_walla_co_il.jpg
attach.walla.co.jpg
attacGh_walla_co_il.jpg
attach_walla_co_il.jpgW.jpg
attach_walla_co_il.jpgC.jpg
attach_walla_co_il.jpg,.jpg
attach_walla_co_il.jpgZ.jpg
רימונים מאורן
attach_walla_co_il.jpgB.jpg
מנורת לילה מאורן
SIBO
 
הודעות: 5
הצטרף: 22 ינואר 2012, 13:21

Re: עבודות חריטה חדשות שלי

הודעהעל ידי shlomi » 20 פברואר 2012, 19:51

WOW באמת יפה כל הכבוד
shlomi
סופר משתמש
 
הודעות: 304
הצטרף: 09 אוגוסט 2009, 10:40

Re: עבודות חריטה חדשות שלי

הודעהעל ידי GILY » 20 פברואר 2012, 20:58

יפה מאוד
הספקת הרבה - המשך כך ....
סמל אישי של המשתמש
GILY
סופר משתמש
 
הודעות: 202
הצטרף: 28 מאי 2011, 10:05

Re: עבודות חריטה חדשות שלי

הודעהעל ידי gal-galim » 20 פברואר 2012, 22:47

יפה בעיקר הסגמנטים
gal-galim
סופר משתמש
 
הודעות: 182
הצטרף: 12 ינואר 2008, 20:16

Re: עבודות חריטה חדשות שלי

הודעהעל ידי icemen » 21 פברואר 2012, 01:20

יופי של עבודות, בהחלט בדרך הנכונה..!
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49

Re: עבודות חריטה חדשות שלי

הודעהעל ידי umi » 21 פברואר 2012, 01:38

יופי של עבודות, כולם, הלוואי שאני הגיע לרמה כזאת
סמל אישי של המשתמש
umi
סופר משתמש
 
הודעות: 771
הצטרף: 27 דצמבר 2010, 02:05

Re: עבודות חריטה חדשות שלי

הודעהעל ידי yd » 21 פברואר 2012, 21:56

יצא יפיפה. תתחדש.
yd
סופר משתמש
 
הודעות: 1006
הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50

Re: עבודות חריטה חדשות שלי

הודעהעל ידי ezerzur » 25 פברואר 2012, 11:56

יופי של עבודות , הדבר היחיד שלא אהבתי הוא הרגל למנורת הלילה שלדעתי גסה מדי , אבל,, כל אחד והשקפתו
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: עבודות חריטה חדשות שלי

הודעהעל ידי moshik » 26 פברואר 2012, 00:54

יפה מאד
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים