חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מעוניין לקנות בולי עץ זית לחריטה

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

מעוניין לקנות בולי עץ זית לחריטה

הודעהעל ידי fishale » 14 פברואר 2012, 20:32

היי לכולם!
אני מעוניין לקנות בולי עץ זית לחריטה.
אולי מישהו יכול לעזור לי היכן אוכל להשיג
תודה, fishale
fishale
 
הודעות: 6
הצטרף: 14 פברואר 2012, 19:26

Re: מעוניין לקנות בולי עץ זית לחריטה

הודעהעל ידי najimovm » 14 פברואר 2012, 22:12

מאיפה אתה?
ליד מעבר בית"ר (עילית, איזור ירושלים) מוכרים להסקה. העפתי מבט והם נראים אחלה לחריטה. יש סיכוי שאני נוסע דרומה בסופ"ש, לנסות להביא לך חתיכה להתרשמות?
najimovm
סופר משתמש
 
הודעות: 407
הצטרף: 16 פברואר 2009, 21:52
מיקום: רמת נגב

Re: מעוניין לקנות בולי עץ זית לחריטה

הודעהעל ידי fishale » 15 פברואר 2012, 00:57

תודה על התשובה, אשמח מאוד.
fishale
fishale
 
הודעות: 6
הצטרף: 14 פברואר 2012, 19:26

Re: מעוניין לקנות בולי עץ זית לחריטה

הודעהעל ידי najimovm » 15 פברואר 2012, 22:47

אני אשתדל, אבל יש סיכוי שהפעם לצערי זה לא ילך.. מצטער..
najimovm
סופר משתמש
 
הודעות: 407
הצטרף: 16 פברואר 2009, 21:52
מיקום: רמת נגב

Re: מעוניין לקנות בולי עץ זית לחריטה

הודעהעל ידי fishale » 16 פברואר 2012, 19:43

יתכן שאהיה בקרוב בירושלים, אולי תוכל לומר לי איך להגיע או מספר טלפון.
תודה. fishale
fishale
 
הודעות: 6
הצטרף: 14 פברואר 2012, 19:26

Re: מעוניין לקנות בולי עץ זית לחריטה

הודעהעל ידי najimovm » 16 פברואר 2012, 21:28

אם אתה נוסע מירושלים לצור הדסה דרך כביש המנהרות אתה עובר את מחסום בית"ר. מחסום ראשון אתה נכנס לשטחים, מחסום שני אתה יוצא מהשטחים. אחרי המחסום השני יש תחנת דלק, ושם יש חנות שבה יש גם בולי זית להסקה.
יש סיכוי טוב שגם אם תמצא מישהו שמוכר עצים להסקה באיזור ב"ש יהיו לו.
תכתוב לי את הטלפון שלך, אם יצא לי בסופ"ש הזה אני אצלצל.
najimovm
סופר משתמש
 
הודעות: 407
הצטרף: 16 פברואר 2009, 21:52
מיקום: רמת נגב

Re: מעוניין לקנות בולי עץ זית לחריטה

הודעהעל ידי fishale » 17 פברואר 2012, 07:45

:D הרבה הרבה תודות על המידע
fishale
fishale
 
הודעות: 6
הצטרף: 14 פברואר 2012, 19:26

Re: מעוניין לקנות בולי עץ זית לחריטה

הודעהעל ידי ykyk » 17 פברואר 2012, 19:11

שלום
יש באוספיה בחור דרוזי בשם שחר יש לו מנסרה והוא גם מוכר זית בין היתר
סמל אישי של המשתמש
ykyk
סופר משתמש
 
הודעות: 977
הצטרף: 02 פברואר 2009, 21:55

Re: מעוניין לקנות בולי עץ זית לחריטה

הודעהעל ידי icemen » 17 פברואר 2012, 19:13

שלחתי לך מסר
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־4 אורחים

cron