חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

אשמח לקבל תגובות

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

אשמח לקבל תגובות

הודעהעל ידי elis » 13 פברואר 2012, 13:43

שלום אני חדש בפורם אני מפסל בעץ כבר הרבה שנים אבל תמיד זה היה תחביב בשבלי .תמונות של עבודות נמצאות בלינק https://picasaweb.google.com/1031303864 ... eat=email#
אשמח לשמוע את תעתכם על העבודות זה שווה משהו ? איך אפשר למכור ?איך?
בברכה אלי
elis
 
הודעות: 5
הצטרף: 13 פברואר 2012, 12:56

Re: אשמח לקבל תגובות

הודעהעל ידי yd » 13 פברואר 2012, 22:24

כל הכבוד עבודות יפות ומושקעות.
yd
סופר משתמש
 
הודעות: 1006
הצטרף: 25 אוגוסט 2008, 20:50

Re: אשמח לקבל תגובות

הודעהעל ידי moshik » 14 פברואר 2012, 11:49

ברוכים הבאים לפורום
אתה מציג עבודות מרשימות מאד והחברים שעוסקים בגילוף
בוודאי שמחים על הצטרפותך לפורום.
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: אשמח לקבל תגובות

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 14 פברואר 2012, 12:19

הי אלי, ברוך הבא לפורום!

העבודות שלך ממש מרשימות, יש אפילו אחת שהייתי קונה בעצמי (הפרצוף המרובע)...
נראה שאתה משקיע המון זמן בפיסול, וזה ממש נראה טוב...
לגבי מכירה, ישנן כל מיני דרכים, אבל זה בעיקר הרבה עבודה קשה ומזל...

איך אפשר ליצור איתך קשר?
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: אשמח לקבל תגובות

הודעהעל ידי elis » 14 פברואר 2012, 20:22

היי אפשר ליצור קשר דרך מייל או טלפון
המייל שלי [email protected]
0545607336
elis
 
הודעות: 5
הצטרף: 13 פברואר 2012, 12:56


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים

cron