שלום אני חדש בפורם אני מפסל בעץ כבר הרבה שנים אבל תמיד זה היה תחביב בשבלי .תמונות של עבודות נמצאות בלינק https://picasaweb.google.com/1031303864 ... eat=email#
אשמח לשמוע את תעתכם על העבודות זה שווה משהו ? איך אפשר למכור ?איך?
בברכה אלי
אשמח לקבל תגובות
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
אשמח לקבל תגובותשלום אני חדש בפורם אני מפסל בעץ כבר הרבה שנים אבל תמיד זה היה תחביב בשבלי .תמונות של עבודות נמצאות בלינק https://picasaweb.google.com/1031303864 ... eat=email#
אשמח לשמוע את תעתכם על העבודות זה שווה משהו ? איך אפשר למכור ?איך? בברכה אלי
Re: אשמח לקבל תגובותכל הכבוד עבודות יפות ומושקעות.
Re: אשמח לקבל תגובותברוכים הבאים לפורום
אתה מציג עבודות מרשימות מאד והחברים שעוסקים בגילוף בוודאי שמחים על הצטרפותך לפורום.
Re: אשמח לקבל תגובותהי אלי, ברוך הבא לפורום!
העבודות שלך ממש מרשימות, יש אפילו אחת שהייתי קונה בעצמי (הפרצוף המרובע)... נראה שאתה משקיע המון זמן בפיסול, וזה ממש נראה טוב... לגבי מכירה, ישנן כל מיני דרכים, אבל זה בעיקר הרבה עבודה קשה ומזל... איך אפשר ליצור איתך קשר?
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||