חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

כד גדול

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

כד גדול

הודעהעל ידי gal-galim » 13 פברואר 2012, 13:35

סיסם הודי
47 גובה
23 קוטר
עובי שפה 16 ממ
קבצים מצורפים
.JPG
gal-galim
סופר משתמש
 
הודעות: 182
הצטרף: 12 ינואר 2008, 20:16

Re: כד גדול

הודעהעל ידי shlomi » 13 פברואר 2012, 23:24

יפה מאוד
shlomi
סופר משתמש
 
הודעות: 304
הצטרף: 09 אוגוסט 2009, 10:40

Re: כד גדול

הודעהעל ידי gal-galim » 14 פברואר 2012, 01:28

סליחה אבל תיקון קטן הוא רק בגובה 37 סנטימטר
gal-galim
סופר משתמש
 
הודעות: 182
הצטרף: 12 ינואר 2008, 20:16

Re: כד גדול

הודעהעל ידי moshik » 14 פברואר 2012, 11:51

עבודה מרשימה
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: כד גדול

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 14 פברואר 2012, 12:14

הי גל, עבודה מרשימה ביותר וגם ההשקעה בסצנת הצילום מורגשת היטב (חוץ מאגוזים נראה שיש שם גם מיני קעריות חרוטות, נכון?)... פשוט יפה!

איזה גימור השתמשת על העץ, נראה די חום (אולי בגלל התאורה) יחסית לסיסם שהעץ הצעיר שלו (Sapwood) בדרך כלל יותר לבן...
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: כד גדול

הודעהעל ידי gal-galim » 14 פברואר 2012, 16:40

הי משה
קודם כל תודה על המחמאות על הצילום המושקע, האמת שהוא צולם בבית ,בחושך עם שלושה פנסים ביתיים.
אני מצרף קישור:

http://instanthotshots.com/product-phot ... er-25.html

אני מצרף תמונה של הסט אצלי בבית , לצערי לי אין חצובה כך שלא יכולתי לעבוד עם צמצם כל כך סגור .


בנוגע לעץ, נכון בדרך כלל הוא בהיר יותר אפילו נוטה לצהוב, אני לא יודע בדיוק למה ואיך ,אבל זה יצא ככה.
אני משוכנע שזה סיסם לפי העלים והקליפה שהיו עליו פעם.
בקשר לפיניש:
זו תערובת שמנים שאני מכין ,שמבוססת על שמנים מורתחים עם שעוות דבורים בתור בסיס, וסיום עם קרנובה ,והמרקה על ידי פרווה.
קבצים מצורפים
DSC_0709.JPG
gal-galim
סופר משתמש
 
הודעות: 182
הצטרף: 12 ינואר 2008, 20:16

Re: כד גדול

הודעהעל ידי Pini Gold » 14 פברואר 2012, 20:15

מי צריך חצובה עם עבודה כזו?
מאוד יפה
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: כד גדול

הודעהעל ידי ezerzur » 15 פברואר 2012, 09:27

יופי תענוג לראות עבודה יפה כזו
ezerzur
סופר משתמש
 
הודעות: 522
הצטרף: 21 אוגוסט 2007, 13:26

Re: כד גדול

הודעהעל ידי icemen » 15 פברואר 2012, 10:34

יצרת כלי יפייפה..!
icemen
סופר משתמש
 
הודעות: 1852
הצטרף: 30 מאי 2009, 22:49


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד

cron