סיסם הודי
47 גובה
23 קוטר
עובי שפה 16 ממ
כד גדול
9 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: כד גדולסליחה אבל תיקון קטן הוא רק בגובה 37 סנטימטר
Re: כד גדולהי גל, עבודה מרשימה ביותר וגם ההשקעה בסצנת הצילום מורגשת היטב (חוץ מאגוזים נראה שיש שם גם מיני קעריות חרוטות, נכון?)... פשוט יפה!
איזה גימור השתמשת על העץ, נראה די חום (אולי בגלל התאורה) יחסית לסיסם שהעץ הצעיר שלו (Sapwood) בדרך כלל יותר לבן...
Re: כד גדולהי משה
קודם כל תודה על המחמאות על הצילום המושקע, האמת שהוא צולם בבית ,בחושך עם שלושה פנסים ביתיים. אני מצרף קישור: http://instanthotshots.com/product-phot ... er-25.html אני מצרף תמונה של הסט אצלי בבית , לצערי לי אין חצובה כך שלא יכולתי לעבוד עם צמצם כל כך סגור . בנוגע לעץ, נכון בדרך כלל הוא בהיר יותר אפילו נוטה לצהוב, אני לא יודע בדיוק למה ואיך ,אבל זה יצא ככה. אני משוכנע שזה סיסם לפי העלים והקליפה שהיו עליו פעם. בקשר לפיניש: זו תערובת שמנים שאני מכין ,שמבוססת על שמנים מורתחים עם שעוות דבורים בתור בסיס, וסיום עם קרנובה ,והמרקה על ידי פרווה.
Re: כד גדולמי צריך חצובה עם עבודה כזו?
מאוד יפה
Re: כד גדוליופי תענוג לראות עבודה יפה כזו
9 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||