עמוד 1 מתוך 2
קערה גדולה

פורסם:
10 פברואר 2012, 16:29
על ידי moshik
תמיד רציתי לחרוט קערה גדולה
קיבלתי מהגוני 50X50X25 די כבד
אני מצרף תמונות של התהליך
המשך יבוא
Re: קערה גדולה

פורסם:
10 פברואר 2012, 19:01
על ידי icemen
קודם מברוק על המשור החדש..

ומה עם שאר התמונות..?
Re: קערה גדולה

פורסם:
10 פברואר 2012, 21:12
על ידי moshik
חתיכת העץ הזו מחכה למסור כמעט 4 שנים.
זה עוד בתהליך זה המון שבבים להוריד.
Re: קערה גדולה

פורסם:
11 פברואר 2012, 12:03
על ידי GILY
כל הכבוד
מדובר על הרבה ריקון
הצעה - בעומק כזה תתן לקערה צורה מעבר ל1/2 עיגול צירפתי לך קערה לדוגמא
בהצלחה
Re: קערה גדולה

פורסם:
11 פברואר 2012, 12:28
על ידי moshik
תודה
Re: קערה גדולה

פורסם:
12 פברואר 2012, 00:00
על ידי ykyk
יפה.
גם אני עשתי מה שהוא דומה בגודל.
Re: קערה גדולה

פורסם:
12 פברואר 2012, 07:38
על ידי ezerzur
שיהיה בהצלחה ונחכה לתוצאות ,
Re: קערה גדולה -סיום

פורסם:
12 פברואר 2012, 18:45
על ידי moshik
הרבה אבק ושבבים
מהגוני קוטר 50 גובה 22
Re: קערה גדולה -סיום

פורסם:
12 פברואר 2012, 19:13
על ידי max63
עבודה מאומצת משתלמת. תתחדש!
Re: קערה גדולה

פורסם:
12 פברואר 2012, 19:42
על ידי Pini Gold
מרשים ביותר