תמיד רציתי לחרוט קערה גדולה
קיבלתי מהגוני 50X50X25 די כבד
אני מצרף תמונות של התהליך
המשך יבוא
קערה גדולה
13 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
קערה גדולהתמיד רציתי לחרוט קערה גדולה
קיבלתי מהגוני 50X50X25 די כבד אני מצרף תמונות של התהליך המשך יבוא
Re: קערה גדולהקודם מברוק על המשור החדש..
Re: קערה גדולהחתיכת העץ הזו מחכה למסור כמעט 4 שנים.
זה עוד בתהליך זה המון שבבים להוריד.
Re: קערה גדולהכל הכבוד
מדובר על הרבה ריקון הצעה - בעומק כזה תתן לקערה צורה מעבר ל1/2 עיגול צירפתי לך קערה לדוגמא בהצלחה
Re: קערה גדולהיפה.
גם אני עשתי מה שהוא דומה בגודל.
Re: קערה גדולהשיהיה בהצלחה ונחכה לתוצאות ,
Re: קערה גדולה -סיוםהרבה אבק ושבבים
מהגוני קוטר 50 גובה 22 נערך לאחרונה על ידי moshik בתאריך 12 פברואר 2012, 19:30, נערך פעם אחת בסך הכל.
Re: קערה גדולה -סיוםעבודה מאומצת משתלמת. תתחדש!
Re: קערה גדולהמרשים ביותר
13 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־4 אורחים | |||||