בסיס לאהיל מעץ אורן
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: בסיס לאהיל מעץ אורןוייי... ראשונה להגיב...
איזה בסיס יפה....
Re: בסיס לאהיל מעץ אורןכמי שראה מקרוב, עבודה יפיפייה..!
Re: בסיס לאהיל מעץ אורןאני חייב להגיד שהבסיס נראה קצת "כבד" מדי לטעמי, אני אוהב דברים קצת יןתר עדינים. אבל האהיל הוא פשוט מדהים!!! איך הגעת לצבעים האלה, זה טבעי? פשוט יפיפה.
Re: בסיס לאהיל מעץ אורןפשוט זה התגלה מתחת לקליפה ואני מרוצה מהתוצאה.
Re: בסיס לאהיל מעץ אורןיופי בתור התחלה , כמיטב הבנתי , תמשיך ותתמיד
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים | |||||