עמוד 1 מתוך 2
כד דנדש, יצא אתמול מבית היוצר שלי

פורסם:
27 ינואר 2012, 12:19
על ידי ezerzur
כד בגובה 4 ס"מ , רוחב 17 ס"מ , פיניאל - גובה 20 ס"מ
הכד והפיניאל עשויים מ "ספלי" הטבעת מ"בוק "
Re: כד דנדש, יצא אתמול מבית היוצר שלי

פורסם:
27 ינואר 2012, 22:12
על ידי Pini Gold
איזה יפה זה.
במה אתה נוהג להשתמש לתגמיר ?
Re: כד דנדש, יצא אתמול מבית היוצר שלי

פורסם:
27 ינואר 2012, 23:13
על ידי ezerzur
היי פיני
ליטוש עד 400 אחר כך סנדינג סילר , ליטוש בנייר 500 שוב סנדינג , ליטוש עם צמר פלדה 3 אפסים ואחר כך פריקשן פוליש
Re: כד דנדש, יצא אתמול מבית היוצר שלי

פורסם:
28 ינואר 2012, 10:31
על ידי GILY
עבודה מאוד מקצועית ויפה !!
המשך כך

Re: כד דנדש, יצא אתמול מבית היוצר שלי

פורסם:
28 ינואר 2012, 22:20
על ידי yd
יפה מקסים,כל הכבוד ,אהבתי את הסיומות האלה, מזכירים לי כלים להבדלה.
Re: כד דנדש, יצא אתמול מבית היוצר שלי

פורסם:
28 ינואר 2012, 22:42
על ידי shutter
מרשים ביותר!
מאוד אוהב את ה-finial
Re: כד דנדש, יצא אתמול מבית היוצר שלי

פורסם:
28 ינואר 2012, 23:47
על ידי ezerzur
תודה למגיבים
Re: כד דנדש, יצא אתמול מבית היוצר שלי

פורסם:
29 ינואר 2012, 11:43
על ידי max63
יצא יפהפה עזר, ומקצועי ! תתחדש !
Re: כד דנדש, יצא אתמול מבית היוצר שלי

פורסם:
29 ינואר 2012, 14:30
על ידי Pini Gold
לגבי המושג FINIAL, מה בעצם המקור לכך ומה השימוש?
Re: כד דנדש, יצא אתמול מבית היוצר שלי

פורסם:
29 ינואר 2012, 15:58
על ידי max63
זהו קצה מעוטר של בית, רהיט, כלי וכדומה. מקורו מהמילה "קצה" בלטינית finis.
בחריטה זהו רכיב מאוד מקובל במכסה של HollowFrom. עליו להיות עדין כדי לא להיות מרכז תשומת הלב, וזה מכתיב את עוביו ואת גובהו. לעיתים עיצוב הפיניאל מחקה את צורת הכלי עצמו. ישנם כמה חרטים שמוסיפים פיניאל קטן חבוי בצידו הפנימי של הכלי. ראה עבודות של Cindy Drozda למשל.