עמוד 1 מתוך 1

שתי קערות מפיקוס

הודעהפורסם: 22 ינואר 2012, 16:12
על ידי moshik
שתי קערות שיצאו מגזע עץ אחד שקיבלתי מאביחי.

Re: שתי קערות מפיקוס

הודעהפורסם: 22 ינואר 2012, 17:08
על ידי Moshe Eshel
למה אני לא מקבל גזעים כאלה?
יצא פשוט משגע! אני אוהב את הצורות וגם הצבעים יצאו פשוט יפה, לא ידעתי שפיקוס יכול להיראות ככה. אביחי, אתה יודע אם זה זן מיוחד או שזה עבר איזה תהליך מיוחד?

Re: שתי קערות מפיקוס

הודעהפורסם: 22 ינואר 2012, 20:54
על ידי ykyk
את הימנית אהבתי

Re: שתי קערות מפיקוס

הודעהפורסם: 22 ינואר 2012, 23:07
על ידי icemen
לא זן מיוחד, ולא תהליך מיוחד.. רק השהייה ארוכה על המדף..(מעל לשנתיים..)
האמת, הכלים היפים כבר היו בתוך העץ, מושיק רק חשף אותם..! :D

Re: שתי קערות מפיקוס

הודעהפורסם: 23 ינואר 2012, 21:38
על ידי Pini Gold
עץ מיוחד. גם לא כל כך קל לחריטה אבל יש לו מרקם, חבל על הזמן.

Re: שתי קערות מפיקוס

הודעהפורסם: 23 ינואר 2012, 22:53
על ידי yd
יפה ,אכן כן אין על המראה הטיבעי ,אהבתי.