למה אני לא מקבל גזעים כאלה?
יצא פשוט משגע! אני אוהב את הצורות וגם הצבעים יצאו פשוט יפה, לא ידעתי שפיקוס יכול להיראות ככה. אביחי, אתה יודע אם זה זן מיוחד או שזה עבר איזה תהליך מיוחד?
Re: שתי קערות מפיקוס
פורסם: 22 ינואר 2012, 20:54
על ידי ykyk
את הימנית אהבתי
Re: שתי קערות מפיקוס
פורסם: 22 ינואר 2012, 23:07
על ידי icemen
לא זן מיוחד, ולא תהליך מיוחד.. רק השהייה ארוכה על המדף..(מעל לשנתיים..)
האמת, הכלים היפים כבר היו בתוך העץ, מושיק רק חשף אותם..!
Re: שתי קערות מפיקוס
פורסם: 23 ינואר 2012, 21:38
על ידי Pini Gold
עץ מיוחד. גם לא כל כך קל לחריטה אבל יש לו מרקם, חבל על הזמן.