עמוד 1 מתוך 1
מצעד הקופסאות

פורסם:
20 ינואר 2012, 18:31
על ידי ykyk
שלום
לאחרונה אני מתעסק בעשיית קופסאות מיני ואני מוצא שזה מאוד מעניין.
כל קופסה זה סיפור בפני עצמו.יש קופסאות שהמכסה יושב על הקופסה
ויש שהמיכסה מותמע בתוך הקופסה ועם המכסה לא נכס קשת קשה
וזה לא הי היי.
Re: מצעד הקופאות

פורסם:
20 ינואר 2012, 19:09
על ידי icemen
יופי של קופסאות לתפארת..!!

Re: מצעד הקופסאות

פורסם:
20 ינואר 2012, 23:17
על ידי Pini Gold
מרענן מאוד.
... לא ידעתי שעושים סכיני גילוח וטלפונים כל כך גדולים ...
סתאאם.

Re: מצעד הקופסאות

פורסם:
21 ינואר 2012, 01:57
על ידי ykyk
שלום ותודה
יוצא מצב שאני תופס את הקופסה בפוטר רק על הצ'ופציק של המיכסה ואז
אני מסיים את הקופסה.
ואת המיכסה אני תופס את הקופסה בפוטר לאחר פיניש אני שם בד שמיר
להגנה וסוגר את הפוטר ומסיים את המיכסה.
ביי
Re: מצעד הקופאות

פורסם:
21 ינואר 2012, 09:16
על ידי ezerzur
יפה מאד ,
Re: מצעד הקופאות

פורסם:
21 ינואר 2012, 13:36
על ידי yd
יפיפה ,איזה עצים השתמשת?
Re: מצעד הקופאות

פורסם:
21 ינואר 2012, 15:38
על ידי ykyk
מהגוני. זית. בוק. מייפל .
עם הקופסה מזית אז את הצ'ופציק אני עושה ממהגוני. ועם הקופסה ממהגוני
אז אני עושה את הצ'ופציק או מזית או ממייפל.
Re: מצעד הקופאות

פורסם:
21 ינואר 2012, 19:15
על ידי Moshe Eshel
אהבתי, קופסאות נחמדות ביותר...
Re: מצעד הקופאות

פורסם:
21 ינואר 2012, 20:30
על ידי ykyk
בתור מתנה כולם רוצים.
וגם לא פרוייקט גדול