עמוד 1 מתוך 2

כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלי

הודעהפורסם: 19 ינואר 2012, 19:26
על ידי ezerzur
את הכלי הנ"ל סיימתי אתמול בעזרתו והדרכתו של ידידי אוריאל בר אבן , לו התודה וההערכה על ההסברים ההנחיות והציוד

Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלי

הודעהפורסם: 19 ינואר 2012, 19:57
על ידי shlomi
יפה מאוד תתחדש
האם אפשר לקבל תמונה של הכלי ללא המכסה

Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלי

הודעהפורסם: 19 ינואר 2012, 20:17
על ידי ezerzur
שלומי , התמונה העליונה היא ללא המכסה

Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלי

הודעהפורסם: 19 ינואר 2012, 20:29
על ידי Pini Gold
וואאו !!!!!!

Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלי

הודעהפורסם: 19 ינואר 2012, 21:53
על ידי Moshe Eshel
הי עזר, קודם כל זה פשוט יפיפה! הצורה, הקוים והפיניש - רמה אא
גם העץ שבחרת - נראה שיצאה לך חתיכת אימבויה מיוחדת במיוחד...

כמה שאלות:
1. איזה פיניש עשית?
2. הטקסטורה בתחתית הקערה, זה מכשיר או גילוף?
3. מתי תביא את אדון אוריאל לפורום שלנו?
4. הוא מעביר קורסים/סדנאות?
5. מה דעתך לארגן לנו ביקור אצלו (כבר עשית את זה פעם אחת :wink: )

האתר שלו למי שלא מכיר הוא http://urielart.com
מומלץ לתת מבט!

ודבר אחרון, אם אתה מדבר איתו, תמסור לו ד"ש חם מאבא שלי - יהודה אשל (הוא למד איתו בתיכון או משהו כזה!).

Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלי

הודעהפורסם: 19 ינואר 2012, 22:37
על ידי icemen
עבודה יפיפייה..!

Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלי

הודעהפורסם: 20 ינואר 2012, 01:21
על ידי ezerzur
היי משה
הפיניש נעשה עם סנדינג סילר 2 שכבות עם ליטוש של 600 בראשונה וצמר פלדה 3 אפסים בשניה ולאחר מכן פריקשן פוליש
לגבי ביקור נראה מה ניתן לעשות ,

Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלי

הודעהפורסם: 20 ינואר 2012, 18:32
על ידי GILY
עבודה יפה מאוד !!
כל הכבוד

Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלי

הודעהפורסם: 21 ינואר 2012, 13:43
על ידי yd
יצא מקסים,והעיטור עוד יותר יפה.

Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלי

הודעהפורסם: 21 ינואר 2012, 22:35
על ידי gal-galim
מאוד יפה
נראה מקצועי לעילא
אולי זה קטנוני הדבר היחידי שמפריע לי בעין זה שכיוון הסיבים בטבעת העליונה לא תואם את הסיבים שבכלי אבל שוב אולי זה אני....
אבל באמת עבודה מקסימה