כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלי
11 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספליאת הכלי הנ"ל סיימתי אתמול בעזרתו והדרכתו של ידידי אוריאל בר אבן , לו התודה וההערכה על ההסברים ההנחיות והציוד
Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלייפה מאוד תתחדש
האם אפשר לקבל תמונה של הכלי ללא המכסה
Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלישלומי , התמונה העליונה היא ללא המכסה
Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספליוואאו !!!!!!
Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספליהי עזר, קודם כל זה פשוט יפיפה! הצורה, הקוים והפיניש - רמה אא
גם העץ שבחרת - נראה שיצאה לך חתיכת אימבויה מיוחדת במיוחד... כמה שאלות: 1. איזה פיניש עשית? 2. הטקסטורה בתחתית הקערה, זה מכשיר או גילוף? 3. מתי תביא את אדון אוריאל לפורום שלנו? 4. הוא מעביר קורסים/סדנאות? 5. מה דעתך לארגן לנו ביקור אצלו (כבר עשית את זה פעם אחת האתר שלו למי שלא מכיר הוא http://urielart.com מומלץ לתת מבט! ודבר אחרון, אם אתה מדבר איתו, תמסור לו ד"ש חם מאבא שלי - יהודה אשל (הוא למד איתו בתיכון או משהו כזה!).
Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספליעבודה יפיפייה..!
Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספליהיי משה
הפיניש נעשה עם סנדינג סילר 2 שכבות עם ליטוש של 600 בראשונה וצמר פלדה 3 אפסים בשניה ולאחר מכן פריקשן פוליש לגבי ביקור נראה מה ניתן לעשות ,
Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספליעבודה יפה מאוד !!
כל הכבוד
Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלייצא מקסים,והעיטור עוד יותר יפה.
Re: כלי משולב 2 עצים , אמבויה + ספלימאוד יפה
נראה מקצועי לעילא אולי זה קטנוני הדבר היחידי שמפריע לי בעין זה שכיוון הסיבים בטבעת העליונה לא תואם את הסיבים שבכלי אבל שוב אולי זה אני.... אבל באמת עבודה מקסימה
11 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||