עמוד 1 מתוך 1
למה כדאי להשתמש במפסלת קערות לחריטת קערות

פורסם:
18 ינואר 2012, 16:13
על ידי Moshe Eshel
ובעיקר למה לא כדאי להשתמש במפסלת גסה של בין מרכזים (Roughing Gouge)
צפו בסרט, יש קצת דם ב2:48 בערך, הדגמה טובה מאוד שבאה להסביר את הנושא ,ואפילו עם הכנה מראש נגמרה בפציעה...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=IOhHeyoZLaY[/youtube]
Re: למה כדאי להשתמש במפסלת קערות לחריטת קערות

פורסם:
18 ינואר 2012, 17:17
על ידי moshik
זה יכול לקרות גם עם bowl gouge
צריך לוודא שהפתח לא נמצא למעלה אלא בצד שהרסט נמצא קרוב לעץ
להחזיק יציב ולהתקדם ממש לאט.
Re: למה כדאי להשתמש במפסלת קערות לחריטת קערות

פורסם:
18 ינואר 2012, 17:26
על ידי ezerzur
ומכאן נובעת המסקנה כי לכל עבודה יש את הכלי היעודי שלו והמחשבה שעם כלי אחר , נגיע לתוצאה מהר יותר יכולה להיות הרת אסון ,
תודה על שהארת את תשומת ליבנו
Re: למה כדאי להשתמש במפסלת קערות לחריטת קערות

פורסם:
18 ינואר 2012, 17:49
על ידי Moshe Eshel
moshik כתב:זה יכול לקרות גם עם bowl gouge
צריך לוודא שהפתח לא נמצא למעלה אלא בצד שהרסט נמצא קרוב לעץ
להחזיק יציב ולהתקדם ממש לאט.
אומנם אתה צודק בגדול, אבל הסיכוי שהתפיסה הזו תקרה עם Bowl Gouge היא מאוד נמוכה בגלל הצורה הבסיסית שלה והעובדה שהכנפיים שלה לא בולטות בצורה כזו - גם עם עובדים איתה כשהפתח למעלה הסיכוי שיעוף לך מהיד הוא קטן יחסית למקרה שמשתמשים בRoughing Gouge
Re: למה כדאי להשתמש במפסלת קערות לחריטת קערות

פורסם:
18 ינואר 2012, 18:12
על ידי ykyk
שלום.
זה מה שקורה שלא עוקבים עם התומך אחר העבודה ולפני טעמי אני לא עובד עם מפסלת כזאת רחבה אלה יותר קטנה בקוטר.
ביי
Re: למה כדאי להשתמש במפסלת קערות לחריטת קערות

פורסם:
18 ינואר 2012, 18:38
על ידי moshik
הסיבה שזה קורה:
הלוח הנחרט הוא ריבוע ולא עיגול לכן יש זמן מסויים בו המפסלת נמצאת באויר (ללא משענת)
אם בזמן הזה המפסלת זזה ככה שהיא פוגשת במפתיע את קצה העץ בעומק חיתוך גדול מידי היא תקבל מכה.
בגלל הגודל של המפסלת כל תנועה הכי קטנה יכולה לגרום לתקיעה ולכן
במפסלת גדולה הסיכוי הוא יותר גדול
אבל זה יכול להגרם גם ממפסלת יותר קטנה.
צריך להזהר בסוג כזה של חריטה גם עם bowl gouge
ולקראת הקצוות שהפתח של המפסלת יהיה הצידה לאט ויציב.