עמוד 1 מתוך 1

מגש לכלים

הודעהפורסם: 13 ינואר 2012, 10:48
על ידי ykyk
מגש לכלים.
מאוד פשוט לעשות מגש כי אנחנו עובדים עם עץ ולא צריך לעשות ממתכת
כי לא יוצאים עם זה למילחמה.
אני מיקמתי לפני הציר כל אחד ימצא לו את המקום המתאים לו.במידה ורוצים
לשים במגש יותר מפסלות אז שמים עיגול יותר גדול ואז יהיו יותר חורים למפסלות.
במצב הקודם הייתי מניח את המפסלות מאחורי המחרטה אחת על השניה
דבר שהיה פוגע בלהב.
עכשוו גם נוחות וגם הלהב נשמר יותר טוב.
ישראל

Re: מגש לכלים

הודעהפורסם: 13 ינואר 2012, 11:44
על ידי icemen
רעיון נהדר..! :lol:

Re: מגש לכלים

הודעהפורסם: 13 ינואר 2012, 14:06
על ידי ykyk
כבר הרבה זמן התבשל לי הרעיון לעשות את זה

Re: מגש לכלים

הודעהפורסם: 13 ינואר 2012, 15:16
על ידי Pini Gold
רעיון מדליק.
קניתי.