מגש לכלים.
מאוד פשוט לעשות מגש כי אנחנו עובדים עם עץ ולא צריך לעשות ממתכת
כי לא יוצאים עם זה למילחמה.
אני מיקמתי לפני הציר כל אחד ימצא לו את המקום המתאים לו.במידה ורוצים
לשים במגש יותר מפסלות אז שמים עיגול יותר גדול ואז יהיו יותר חורים למפסלות.
במצב הקודם הייתי מניח את המפסלות מאחורי המחרטה אחת על השניה
דבר שהיה פוגע בלהב.
עכשוו גם נוחות וגם הלהב נשמר יותר טוב.
ישראל
