עמוד 1 מתוך 1

כד מגרבילאה

הודעהפורסם: 12 ינואר 2012, 12:45
על ידי ezerzur
העץ ממש קשה ומתנגד , אבל , עם קצת רצון ומאמץ הכל אפשרי , בעיקר עם המפסלות מושחזות :roll:

Re: כד מגרבילאה

הודעהפורסם: 12 ינואר 2012, 13:19
על ידי ykyk
יפה

Re: כד מגרבילאה

הודעהפורסם: 12 ינואר 2012, 13:23
על ידי max63
תתחדש! לעץ באמת גוון ורדרד? בהחלט מעניין.

Re: כד מגרבילאה

הודעהפורסם: 12 ינואר 2012, 14:28
על ידי ezerzur
בחיי שאני לא רואה ורוד :lol: כנראה שהחיים מחייכים אליך :roll:

Re: כד מגרבילאה

הודעהפורסם: 12 ינואר 2012, 18:28
על ידי yd
עבודה יפה ,אהבתי את העץ.

Re: כד מגרבילאה

הודעהפורסם: 12 ינואר 2012, 20:04
על ידי icemen
יפה.. אחרי שנתיים, טוב לראות משהו מגרבילאה.. :lol:

Re: כד מגרבילאה

הודעהפורסם: 12 ינואר 2012, 21:07
על ידי Pini Gold
יפה מאוד. אף פעם לא יצא לי לעבוד עם גרביליאה. ממש עץ מעניין.

Re: כד מגרבילאה

הודעהפורסם: 18 ינואר 2012, 01:08
על ידי ezerzur
ראשית תודה למגיבים וקבלו תיקון טעות , זו לא גרבילאה אלה קזוארינה
איתכם הסליחה :shock:

Re: כד מגרבילאה

הודעהפורסם: 18 ינואר 2012, 01:19
על ידי Moshe Eshel
ezerzur כתב:ראשית תודה למגיבים וקבלו תיקון טעות , זו לא גרבילאה אלה קזוארינה
איתכם הסליחה :shock:


והיה לך קשה לחרוט? קזוארינה היא עץ מחטני, אמור להיות רך (פחות מאורן אבל בכל זאת), אולי זה היה יבש במיוחד או שעברה על העץ טראומה בילדות :roll:

Re: כד מגרבילאה

הודעהפורסם: 18 ינואר 2012, 09:06
על ידי ezerzur
החריטה הייתה אחרי תהליך ייבוש