[נערך על ידי משה]
מחקתי זמנית את הקישור על מנת שאוכל לברר אם הגליון הנ"ל עדיין במסגרת זכויות יוצרים - שכאמור אנחנו לא מפרים בפורום זה.
אם הזכויות פגו אחזיר את הקישור, אבל מהיכרות בסיסית - הם לא פגו.
בכל מקרה מומלץ לקנות מנוי למגזין ואפשר גם לקנות עותקים ישנים על גבי דיסק, למרות שעותקים כאלה ישנים כנראה שאי אפשר, לפחות לא דרך האתר
http://goo.gl/T0tmr
