עמוד 1 מתוך 1

צריך קצת ביקורת והשראה

הודעהפורסם: 03 ינואר 2012, 15:44
על ידי Moshe Eshel
שלום לכולם,
אני עובד על המזוזה הנ"ל שהתחילה בתור סתם תרגיל לעשות נר (עבודה על שלהבת/ספירלה)

אחרי שחבר סיפר שהוא עומד להיכנס לבית ורציתי לתת לו מתנה נזכרתי בתיכת העץ הזו, והחלטתי לעשות מעשה...

אז השלהבת עוד צריכה עבודה, את זה אני יודע
לחלק האחורי אני אבריג פלטת פרספקס קטנה שתעזור באטימה ובחיבור למשקוף.

מה עוד חסר, או שאולי לעזוב את זה כמו שזה? (חוץ מגימור כמובן שזה קצת שיוף וקצת לכה)...

לשיפוטכם

מקדימה:
תמונה

מאחורה:
תמונה

Re: צריך קצת ביקורת והשראה

הודעהפורסם: 03 ינואר 2012, 16:24
על ידי moshik
נראה מצויין לא צריך להוסיף כלום
רק לוודא שהקלף נכתב ע"י מישהוא רציני ואין חלילה טעויות.

Re: צריך קצת ביקורת והשראה

הודעהפורסם: 03 ינואר 2012, 16:45
על ידי Moshe Eshel
moshik כתב:נראה מצויין לא צריך להוסיף כלום
רק לוודא שהקלף נכתב ע"י מישהוא רציני ואין חלילה טעויות.


הקלף זה כבר מחוץ לתחום האחריות שלי - אם אני אקנה את הקלף בנוסף למזוזה - אז זה בהחלט יהיה רלוונטי, אבל כנראה שהוא יקבל רק את בית המזוזה.

Re: צריך קצת ביקורת והשראה

הודעהפורסם: 04 ינואר 2012, 23:13
על ידי zigi
רעיון יפה, ראוי להעתקה. כמובן כפי שאמרת, ליטוש ולכה ישלימו את בית המזוזה.