אני עובד על המזוזה הנ"ל שהתחילה בתור סתם תרגיל לעשות נר (עבודה על שלהבת/ספירלה)
אחרי שחבר סיפר שהוא עומד להיכנס לבית ורציתי לתת לו מתנה נזכרתי בתיכת העץ הזו, והחלטתי לעשות מעשה...
אז השלהבת עוד צריכה עבודה, את זה אני יודע
לחלק האחורי אני אבריג פלטת פרספקס קטנה שתעזור באטימה ובחיבור למשקוף.
מה עוד חסר, או שאולי לעזוב את זה כמו שזה? (חוץ מגימור כמובן שזה קצת שיוף וקצת לכה)...
לשיפוטכם
מקדימה:
מאחורה:

