שלום
תוך כדי גלישה ביקשתי מיצרן כלים לשלוח לי קטלוג
הבעיה היא שהוא איננו מוכן לשלוח סט בודד ואם כן עלות המשלוח אסטרונומית
שווה לבדוק אם יהיו מעונינים אחרים
אולי כדאי לבדוק קנייה קבוצתית
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
אולי כדאי לבדוק קנייה קבוצתיתשלום
תוך כדי גלישה ביקשתי מיצרן כלים לשלוח לי קטלוג הבעיה היא שהוא איננו מוכן לשלוח סט בודד ואם כן עלות המשלוח אסטרונומית שווה לבדוק אם יהיו מעונינים אחרים
Re: אולי כדאי לבדוק קנייה קבוצתיתיש לי ניסיון טוב עם מפסלות חריטה סיניות
לגבי מפסלות אני בפנים
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||