Re: פינוקיו בחמישה שלבים

פורסם:
02 ינואר 2012, 09:32
על ידי ezerzur
לא בדיוק 5 שלבים , ו"גנבת" לנו חלק מהביצוע , ידיים רגליים , אבל כל הכבוד , יצא מקסים .
מה הגודל הפיסי שלו?
Re: פינוקיו בחמישה שלבים

פורסם:
02 ינואר 2012, 12:29
על ידי Moshe Eshel
אהבתי, כמו שכתב עזר החבאת חלק מהשלבים

אבל זה בסדר, יצא בהחלט מקסים... ונאמן לרוח פינוקיו שהיה כמובן עשוי עץ (זה שבנה אותו נגר ולא חרט - אין מה להזכיר

)
הרעיון שלך? או שמצאת היכן שהוא - אשמח לדעת את המקור!
כמו כן אשמח לדעת איזה צבע וגימור השתמשת...
Re: פינוקיו בחמישה שלבים

פורסם:
02 ינואר 2012, 17:13
על ידי haimbaets
שלום לעזר ומשה, תודה. אלו חמישה שלבי תצוגה וכמובן לא עשייה... פשוט לא צילמתי.. פינוקיו זה בגובה 110 ס"מ, אחרי שבניתי אחד שנמצא בביתי, גבוה ממני, 190 ס"מ. אחד אחר, אפרו אמריקן, מאגוז אפריקאי והוא ממש כהה עור, אחד תלוי על מתח וכל המיפרקים על ציר, סיבוב ידית מקנה לו הפיכה ל'נדיה קומנצ'י.. כולם נבנו מפינוקיו קטן שקניתי בוונציה וכל שנותר זה להגדילו באחוזים.נצבע בצבעי שמן, הפסים השחורים נוצרים מחיכוך קבל מתכת תוך כדי סיבוב.
Re: פינוקיו בחמישה שלבים

פורסם:
02 ינואר 2012, 17:57
על ידי aaron burg
פינוקיו מקסים. עבודה יפה.