עמוד 1 מתוך 1

קעריות קטנות

הודעהפורסם: 20 דצמבר 2011, 17:01
על ידי gal-galim
חברים מצורפות תמונות של קעריות קטנטנות מכליל החורש

Re: קעריות קטנות

הודעהפורסם: 20 דצמבר 2011, 18:53
על ידי Pini Gold
יפה מאוד. איזה גימור?
לכליל החורש תכונות מיוחדות ולעיתים גם מרקם יוצא דופן.

Re: קעריות קטנות

הודעהפורסם: 20 דצמבר 2011, 19:47
על ידי aaron burg
יפה מאד.
כמב שאלות:
1. האם יש גימור?
2.מה עובי הדופן?
3.איך תפסתה את העץ במחרטה?

Re: קעריות קטנות

הודעהפורסם: 20 דצמבר 2011, 19:48
על ידי gal-galim
הן ללא גימור וללא ליטוש
ןאכן לכליל החורש מרקם וצבעים יפים
אני מצרף עוד תמונות של קערה אחרת שחרטתי, אחד הלקחים שלמדתי ממנו הוא שהוא נסדק בקלות גם אם הוא עובר איטום וייבוש כפול כזה מן עץ הוא
אבל יש לו ציור עץ יפיפה

Re: קעריות קטנות

הודעהפורסם: 21 דצמבר 2011, 07:21
על ידי GILY
יפה מאוד
עץ יפיפה !!

Re: קעריות קטנות

הודעהפורסם: 21 דצמבר 2011, 08:55
על ידי ezerzur
נהדר יופי של עץ ויופי של עבודה

Re: קעריות קטנות

הודעהפורסם: 21 דצמבר 2011, 12:55
על ידי max63
עבודות Natural Edge חמודות. תתחדש!