קעריות קטנות
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: קעריות קטנותיפה מאוד. איזה גימור?
לכליל החורש תכונות מיוחדות ולעיתים גם מרקם יוצא דופן.
Re: קעריות קטנותיפה מאד.
כמב שאלות: 1. האם יש גימור? 2.מה עובי הדופן? 3.איך תפסתה את העץ במחרטה?
Re: קעריות קטנותהן ללא גימור וללא ליטוש
ןאכן לכליל החורש מרקם וצבעים יפים אני מצרף עוד תמונות של קערה אחרת שחרטתי, אחד הלקחים שלמדתי ממנו הוא שהוא נסדק בקלות גם אם הוא עובר איטום וייבוש כפול כזה מן עץ הוא אבל יש לו ציור עץ יפיפה
Re: קעריות קטנותנהדר יופי של עץ ויופי של עבודה
Re: קעריות קטנותעבודות Natural Edge חמודות. תתחדש!
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||