עוד דברים שהכנתי

פורסם:
13 דצמבר 2011, 17:34
על ידי ITAMAR
מזוזות ואצבעות לקריאת ספר תורה
Re: עוד דברים שהכנתי

פורסם:
13 דצמבר 2011, 22:29
על ידי Moshe Eshel
תקן אותי אם אני טועה, אבל נראה שהרמה משתפרת והולכת...
ספר קצת על הטכניקה שלך והשינויים שחלו בה ובכלים שאתה משתמש בהם מאז שהתחלת.... אולי בצורה בה אתה מתכנן פרוייקט?
Re: עוד דברים שהכנתי

פורסם:
14 דצמבר 2011, 11:55
על ידי icemen
נראה נהדר.. עבודות יפות..!
Re: עוד דברים שהכנתי

פורסם:
14 דצמבר 2011, 17:26
על ידי ITAMAR
תודה על המחמאות!
משה , אתה לא טועה, הטכניקה משתפרת עם הזמן, הידים למדו יותר לעבוד עם העץ ועם החיתוכים השונים עם הכלים והדרמל,,,
והכלים בהם אני עובד הם: מפסלות, סכין יפנית,
ו"דרמל" שעזר לי המון!
בעבודות שהעלתי עבדתי עם סכין יפנית ומעט במפסלות.
המזוזה שאינה צבועה, עליה עבדתי עם דרמל.
ואת הפיתולים' שיש על אחת מהאצבעות המוצגות ( לא קשה לנחש איזו) ,
גם הם עם דרמל
Re: עוד דברים שהכנתי

פורסם:
14 דצמבר 2011, 22:03
על ידי yd
עבודות מקסימות ויפות,כל הכבוד.