עמוד 1 מתוך 1

אגרטל

הודעהפורסם: 04 דצמבר 2011, 01:40
על ידי bubush
אגרטל מעץ זית שיצרתי לאחרונה
קוטר 13 ס"מ
גובה 19 ס"מ

Re: אגרטל

הודעהפורסם: 05 דצמבר 2011, 18:29
על ידי yd
יפיפה,איזה מירקם מדהים.

Re: אגרטל

הודעהפורסם: 06 דצמבר 2011, 07:00
על ידי GILY
יפייפה החורים בזית מוסיפים למרקם ...

Re: אגרטל

הודעהפורסם: 12 דצמבר 2011, 00:00
על ידי ezerzur
איזה יופי , מקסים