עמוד 1 מתוך 1

פסל סביבתי - הנווד

הודעהפורסם: 15 נובמבר 2011, 13:38
על ידי dudi
ראיתי פסל סביבתי באתר Lumberjocks והחלטתי שגם אני רוצה כזה פסל בחצר.
אז אספתי ענפים ועוד ענפים ועוד ענפים ובניתי את הפסל שלי.
לא ממש יפה כמו זה המקורי אבל היה כיף לבנות וממש נחמד שאפשר לעשות משהו גדול עם הרבה ענפים קטנים. בשביל הפרופורציה ביקשתי מכלבת הבוקסר שלי לדגמן ליד הפסל.

מקורות נוספים למתענינים בסוג הזה של פיסול:
Trevor Leat
Patric Dougherty

Re: פסל סביבתי - הנווד

הודעהפורסם: 15 נובמבר 2011, 14:03
על ידי Moshe Eshel
כל הכבוד על ההשקעה ועל ההפניה למקורות הנוספים, אולי גם אני אנסה...
מה שכן אני צריך את הנוף שיש לך על יד הבית (Just Saying) - לא יודע איך החיים אבל נוף יש באוסטרליה! אחלה חצר!

Re: פסל סביבתי - הנווד

הודעהפורסם: 15 נובמבר 2011, 16:05
על ידי dudi
עיקר העבודה זה איסוף הענפים והבאתם למקום. לא משנה כמה אוספים, תמיד צריך יותר. סה"כ לקח כ 10 שעות עבודה.
כמו שאתה רואה יש בחצר מספיק מקום לארח את המפגש הבא :lol: רק צריך לבקש מזיגי לקבוע תאריך ולארגן את הכיבוד.

Re: פסל סביבתי - הנווד

הודעהפורסם: 15 נובמבר 2011, 19:53
על ידי zigi
דודי רעיון יפה נראה טוב, אולם מדוע הוא עייף??? 8)
לגבי המפגש אצלך, אין בעיה רק תאמר לנו מה יהיה הכיבוד כי לא נוכל להביא מהארץ.
אז רבותי חברי הפורום והאורחים האחרים, נא לעמוד בתור ולהרשם. מספר
המקומות מוגבל. ותודה לדודו על ההזמנה. :roll:

Re: פסל סביבתי - הנווד

הודעהפורסם: 15 נובמבר 2011, 21:51
על ידי Saba_jackson
הו , רק עכשיו ראיתי... איזה יופי , אפשר לשמוע את הנשימות שלו,
כשאתה מתחיל, אתה יודע מה יצא או איך זה יגמר....?
ליד ביתי יש שביל הליכה, ותליתי שם על עמוד חשמל מטוס מעץ, כל מי שעובר שם הולך עם הראש למעלה ..... איפה אתה גר? תרשום את הכתובת, ננסה להגיע

Re: פסל סביבתי - הנווד

הודעהפורסם: 16 נובמבר 2011, 14:33
על ידי dudi
זיגי, אתה צודק. אוכל לא יעבור בקוורנטין אבל שתיה מהדיוטי פרי אתה יכול לסדר.
אז אני על הכיבוד - פיתות מהתנור, חומוס, ירקות, אביטיחים....
אתה על השתיה. חשוב בקבוקים יפים שיהיה עם מה לעבוד.
תאכלס בתור רכז הקהילה אתה לא אמור לבוא קודם לבדוק ת'שטח?

ג'קסון, במקום מטוס תתלה שלט גבוה קצת לפני העמוד "זהירות עמוד". כמה מטר אח"כ עוד שלט "אמרתי לך".

Re: פסל סביבתי - הנווד

הודעהפורסם: 18 נובמבר 2011, 00:06
על ידי zigi
דודי שים לב !!!!!!
עלי לא צריך לאיים, אם צריך להגיע לאוסטרליה, למרות שזה סוף העולם אז אגיע. צריך רק למצוא זמן פנוי והופה למטוסים.
את האמת, ביבשת הזאת טרם הייתי והיא די מסקרנת אותי, ועכשיו יש לי גם סיבה הראשונה להגיע אליך ולבדוק את השטח, והשניה, יש לי בן דוד המתגורר באוסטרליה ואל תשאל אותי היכן מכיון שאיני יודע ואף פעם לא שאלתי.
אולי עכשיו שמשהו אולי יתבשל נברר גם את זאת. בכל אופן נתחיל בבדיקות ולראות באם ניתן ליישם. בינתיים תתחיל לגדל את הטלאים.

Re: פסל סביבתי - הנווד

הודעהפורסם: 18 נובמבר 2011, 06:28
על ידי Saba_jackson
מה הכתובת?

Re: פסל סביבתי - הנווד

הודעהפורסם: 18 נובמבר 2011, 06:44
על ידי zigi
ישראל אתה גם בא ????

Re: פסל סביבתי - הנווד

הודעהפורסם: 18 נובמבר 2011, 11:03
על ידי Saba_jackson
בא נשמע את הכתובת אולי זה משתלב בנסיעותי סביב לכדור הארץ