היי,
אני מעוניינת להתחיל לגלף בעץ, קניתי כלים השגתי קצת עצים אבל לפי איך שהולך נראה לי שעדיף ללכת לקורס...
אז אני מחפשת המלצה לקורס טוב אבל גם לא יקר מידי באזור תל אביב..
מישהו יכול לעזור?
תודה תודה,
ויטה
מחפשת המלצה
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מחפשת המלצההיי,
אני מעוניינת להתחיל לגלף בעץ, קניתי כלים השגתי קצת עצים אבל לפי איך שהולך נראה לי שעדיף ללכת לקורס... אז אני מחפשת המלצה לקורס טוב אבל גם לא יקר מידי באזור תל אביב.. מישהו יכול לעזור? תודה תודה, ויטה
Re: מחפשת המלצהויטה שלום
העלות היא בדרך כלל 180 - 200 ש"ח לשיעור ומונה כ 10 שיעורים הנה כתובת של אמן עץ שגר בישוב ליד ירושליים .... ומלמד גם גילוף יש גם מורה ליידי אבל אני גר בקריות ולא רלוונטי בשבילך אם את רוצה ללמוד גילוף ברמה אחרת אני ממליץ לך עליו http://www.woodcraftcenter.co.il/
Re: מחפשת המלצהשלום לך,
אני משתתף בחוג כפי שתארת, עם מספר נשים וגברים לא רב. המורה היא אמנית ואומנית בכל נשמתה שעוסקת גם בציור, תכשיטנות ועוד. החוג -שאינו יקר-מתקיים במתנס מרכז רוזין -רמת אביב, אחת לשבוע. אפשר לבוא ולהתרשם בימי רביעי בין 08:30 ל 11:30 . איזי.
Re: מחפשת המלצהתנסי גם אצל מטלון יחיאל 054-426-8805
הוא ממוקם בהוד השרון. אני לא בטוח אם הוא מעבר קורסים בגילוף, בחריטה בטוח. תנסי, רן.
Re: מחפשת המלצהגם אני מחפש בדיוק מין סדנה שכזו לגילוף בעץ, אבל באיזור הדרום...
יש למישהו משהו להציע?
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ואורח אחד | |||||